نوشته شده توسط : ساحل

میز ناهار خوری چوبی یکتا از وسایلی مهمی است که خیلی سریع و ساده می تواند دکوراسیون خانه را شیک و باکلاس نشان دهد. ولی متاسفانه قسمت غذاخوری خانه علی رغم اهمیت بسیار فوقانی که دارد، توسط افراد بسیاری نادیده گرفته می شود. احتمالاً یکتا از دلایل عمده این شغل فقدان فضای کافی برای قرار دادن میز ناهار خوری باشد اما برای رفع سخت در آپارتمان های حقیر نیز گذرگاه حل های زیادی پیش رویمان پیمان می گیرد.


آشنایی با 30 مدل جدید میز ناهار خوری چوبی کلاسیک و امروزین [قیمت ارزان]
مثلا به کارگیری میز ناهارخوری کم جا یا ترکیب میز اپن و ناهار خوری با یکدیگر دو شیوه پرکاربرد و آرمانی هستند. برآیند اینکه حتی اگر با کمبود شدید مکان مقابل باشید، نباید این سرنوشت مهم را از خانه خویش حذف کنید.

میز ناهار خوری اگر به اندازه پسندیده و برای شمار کسان کافی خریداری شود، قرار دادن آن در منزل و تخصیص فضای مشخص برای غذاخوری کار چندان سختی نخواهد بود. این مکان هم معمولا بین آشپزخانه و اتاق نشیمن در نظر گرفته می شود. در بین تمام مدل های میز ناهار خوری، مثال های ساخته شده با چوب طبیعی ظاهری بسیار گرم و لوکس دارند و وقتی با یک لوستر صحیح بالای میز تزیین شوند، هر منزل ای را شیک و قشنگ نشانه می دهند. در این مطلب می خواهم به شناسایی جدیدترین مدل های میز ناهار خوری چوبی بپردازم. خواهشمند است لغایت واپسین،انجام مطلب همراه سایت اطاق باشید.

میز-ناهار-خوری-چوبی (23)
وقتی صحبت از میز و صندلی تاشو چوبی  می شود منظورم میزهای معمولی نیست، بهترین میزهای چوبی معمولا از چوب درختان گردو، بلوط، افرا و ساج جاسازی می شوند. مثلا مدلی که در شکل پایین تماشا می کنید یکتا از آن میزهایی است که وقتی در خانه پیمان بگیرد کل نگاه ها را به خود جلب می کند. ترکیب رنگ سیاه و سفید عامل اصلی این موضوع است. میز چوبی روشن با صندلی های چوبی سیاه رنگ ظاهری ساده و بسیار امروزین و چشم مانع به فضای منزل می دهد. ترکیب این میز و صندلی با لوستر سقفی بالای میز ظاهر شیک این تقدیر از منزل را تضمین کرده است.

میز-ناهار-خوری-چوبی (1)
میز-ناهار-خوری-چوبی (2)
میز-ناهار-خوری-چوبی (4)
میز-ناهار-خوری-چوبی (7) میز-ناهار-خوری-چوبی (8)
برای آنهایی که کمبود محیط‌ داشته و یا برادر دارند همه چیز ساده اما شیک و لوکس بنظر برسد، تهیه یک میز چهار نفره یگانه چوبی مانند مدل آورده شده در شکل نخست ایده مناسبی خواهد بود. پایه های صندلی رنگ طبیعی خود چوب را دارند در حالی که خویش صندلی و میز از رنگ های متضاد سفید و مشکی بهره‌گیری می کنند. رنگ چوبی پایه صندلی ها باعث می شود تضاد رنگی دورنگ بین میز و صندلی، گرم تر بنظر برسد. البته میزهای تمام چوبی با صندلی های سیاه نیز خیلی خوب ترکیب می شود.

میز-ناهار-خوری-چوبی (3)
میز-ناهار-خوری-چوبی (5)
میز-ناهار-خوری-چوبی (9)
میز-ناهار-خوری-چوبی (10)
میز-ناهار-خوری-چوبی (12)
آنهایی که دنبال میز ناهار خوری چوبی با دوام و استحکام بالا هستند بهتر است بجای MDF سراغ تخته های چوبی خام و طبیعی یا به اصطلاح هارد وود بروند مثل چوب درخت گردو، افرا، بلوط و ماهون. برای چوب های پروسس شده که بها ارزان تری هم دارند حتما مدل های تخته سه لا و MDF جوابگوی تمام نیازهای شما خواهد بود. این مدل ها نیز بسیار قشنگ طراحی می شوند اما به هیچ عنوان استوار و دوام چوب طبیعی را ندارند. اگر میز ناهار خوری خویش را ریزبین انتخاب کنید، دیگر هیچ وقت نیازی به تعویض کردن آنها نمی بینید. بنابراین کاملا ارزشش را دارد برای مدل های چوب طبیعی و لوکس، خرج زیادی متقبل شوید.

×
خوانندگان این نوشته مطالب پایین را نیز خوانده اند:

مدل میز ناهارخوری اپن آشپزخانه در طرح های جدید و بسیار زیبا

مدل های جدید میز ناهارخوری کم جا در طرح های زیاد متنوع

دکوراسیون میز ناهارخوری برای خانه های امروزین و شیک ایرانی

انواع مدل میز ناهار خوری ۴ نفره و راهنمای خرید


یکی از ایده های جدید و جالب برای میز ناهار خوری چوبی استفاده از چوب هایی هوازده و قدیمی و باستانی است. چوب های دست دومی که در مزارع زارع و کلبه های جنگلی بکار گرفته می شدند هم الان امتحان خویش را کامل بعد داده اند و گزینه ای عالی برای خرید هستند. برای خرید چنین چوب هایی نیازی نیست خیلی حساسیت به خرج دهید. تمام ناصافی ها و خط و خش هایی که روی میز پیمان گرفته است جزء دیزاین آن محسوب شده و اصلا مهم نیستند. بعلاوه با خرید چنین میزهایی دیگر لازم نیست نگران خط و خش های احتمالی که بچه های خردسال یا رویدادها ناخواسته بروی میز می افتد، باشید.


یکی از عواملی که احتمالاً باعث شود خیلی ها قید به کارگیری چوب طبیعی در تقدیر غذاخوری منزل خود را بزنند بها بالای آنهاست. اگر از لحاظ مالی در مضیقه هستید و از طرفی بدنبال طرح های چوبی گرم و شیک می گردید، حتما سری هم به بازار دست دوم و حراجی های اینترنتی بزنید، بردباری اینکه مدلی تمیز و درخور برای آپارتمان خویش را پیدا کنید زیاد بالاست مثلا مدلی که در شکل اول زیر تماشا می کنید یکتا از همین مثال هاست که از اینترنت خریداری شده است.

میز ناهار خوری چوبی و ساده یگانه از مدل های میز ناهار خوری است که هیچوقت دمده نمی شود و همش طرفدار های خاص خودش را دارد. در واقع قدیمی ترین گونه میزهای ناهارخوری هم از جنس چوب هستند و حتی امروزه هم با تنوع زیادی که در میزهای ناهارخوری موجود است باز هم خیلی از افراد از این گونه میزها در خانه ها خود بهره‌گیری می کنند.
میز ناهار خوری چوبی و ساده یکی از مدل های میز ناهار خوری است که هیچوقت دمده نمی شود و همیشه طرفدار های ویژه خودش را دارد. در واقع کهن ترین نوع میزهای ناهارخوری هم از جنس چوب هستند و حتی امروزه هم با تنوع زیادی که در میزهای ناهارخوری موجود است باز هم خیلی از افراد از این نوع میزها در منازل خود بهره‌گیری می کنند.
میزهای ناهارخوری عمدتا با هوش زیادی طراحی شده اند و بسیار کارآمد هستند. اغلب میزهای چوبی که شما می بینید حائز سادگی زیادی هستند و در بعضی از موارد حتی صندلی ها جز چهارپایه نشیمنگاه و تکیه گاه چیز دیگری ندارند و در عین حال زیاد قشنگ به نظر می رسند.
صندلی هایی که برای میز ناهار خوری پسندیده هستند اصولا نباید بخش داشته باشند لغایت بتوانیم آسان تر از آنها کاربرد کنیم. صندلی هایی که دسته نداشته و در مدل های نوین طراحی می شوند، راحت تر هستند و تاثیر اکثریت دارند و نسبت به مدل هایی که حائز بخش هستند زیباتر به عقیده می رسند.

صندلی هایی که برای میز ناهارخوری چوبی تعبیه شده است اگر دسته نداشته باشند می توانند در سایر اتاق ها مثل اتاق خواب، برای پشت میز مطالعه یا میز آرایش هم از آنها کاربرد کرد و در هزینه ها صرفه جویی کرد.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

کاهش حجم عکس,برنامه کاهش حجم عکس

کاهش حجم عکس با فتوشاپ

 

همه ما با این مشکل روبرو شده ایم که گاهی مجبور هستیم تا عکس های خود را در ابعادی کوچکتر عرضه کنیم. این فرایند معمولا آزار دهنده است چراکه کاهش حجم عکس ها با کاهش و افت شدید عکس روبرو است.

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید عکسی را که اسکن کرده اید یا با دوربین های دیجیتال گرفته اید، از طریق ایمیل برای آشنایان ارسال کنید.

 

ارسال عکس همراه با ایمیل یکی از کارهای معمول روزمره ماست که گاهی ما را دچار مشکل می سازد، چرا که ارسال عکس با حجم زیاد وقت زیادی صرف می کند بخصوص اگر اینترنت ما سرعت خوبی نداشته باشد. در این مواقع یکی از مشکلاتی که اغلب به آن بر می خوریم، حجم بالای عکسها است. در این مطلب میخواهیم بررسی داشته باشیم بر روی حجم عکسها به صورتی که حجم آنها به حداقل برسانید و از کیفیت آنها نیز حتی الامکان کاسته نشود؛ همچنین میخواهیم 6 فشرده ساز  که از نظر هزینه ای رایگان، آنلاین و مبتنی بر دسکتاپ میباشند را برایتان معرفی کنیم.

 

تمامی این موارد گفته شده به شما کمک می کنند تا تصاویر وب سایت تان را فشرده کنید و از همین رو پهنای باندتان را نیز حفظ کنید و عملکرد سایت را نیز بهبود دهید و یا به راحتی عکس‌تان را ایمیل کنید و یا بر روی سایتی آپلود کنید.

 

اگر با دوربین‌هایی با لنزهای بالا، حالا چه خانگی چه نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای، عکاسی کرده باشید باید بدانید که خانگی‌ها معمولا عکس را با کیفیت 72dpi می‌گیرند که حجم آن حدودا 3MB می‌شود، نیمه‌حرفه‌ای‌ها بسته به نوع دوربینی که دارند ولی معمولاً کیفیتشان 128dpi است و این یعنی حجم هر عکس حدوداً 4MB است، دوربین‌های حرفه‌ای هم کیفیت بالاتر و حجم بالاتر دارند.البته اگر بخواهیم عکس‌ها را فقط در کامپیوتر خودمان داشته باشیم با حجم بالای هاردهای امروزی حجم فایلها چندان اهمیتی ندارد.

 

حالا مشکل جدید از جایی شروع می‌شود که آدم هوس می‌کند عکس‌ها را در سایت یا وبلاگ گذاشته تا دیگران هم از آن لذت ببرند. چه دارنده یک وب سایت باشید یا نه اگر بخواهید تصاویر شخصی خود را فشرده کنید تا حجم کمتری اشغال نماید، به یک سرویس فشرده سازی تصویر یا Image Compressor نیاز خواهید داشت. در سایت ها نیز فاکتور SEO گزینه قابل توجهی در این زمینه است و سرعت بارگذاری سریع تر به معنای رنک بهتر می باشد. در این میان اگوریتم های بسیاری برای کاهش حجم تصاویر وجود دارند.

 

  بیشتر بخوانید: آموزش "کم کردن حجم عکس"

 

مشکل دیگر این است که حالا حتی اگر ADSL هم داشته باشید با سرعت واقعی نهایتاً 20Kb (سرعت آپلود از دانلود پایین تر است) برای هر عکس حدوداً 4 دقیقه زمان لازم است تا آپلود بشود، حالا اگر بخواهیم تنها 5 تا عکس را آپلود کنیم حداقل 20 دقیقه معطل هستیم و حالا این نیمی از قضیه است، باید در نظر گرفت که کاربر هم متقابلاً حدوداً همین زمان را باید صرف دانلود کند. اجازه بدهید در مورد dial-up دیگر صحبت نکنیم! پس راهی که باقی می ماند این است که حجم عکس را کم کنیم، البته کیفیت قربانی می‌شود ولی نه تا حدی که جذابیت عکس از بین برود.

 

کاهش حجم عکس,برنامه کاهش حجم عکس

کاهش حجم عکس بدون افت کیفیت

 

چه فایل تصویر شما JPEG ،PNG ،GIF یا SVG باشد، کاهش سایز و حجم عکس نکته مهمی است. حتی برای کسانی که طراح وب سایت نیستند یا وبلاگ ندارند. سرویس دهنده های ایمیل اجازه ارسال حجم مشخصی از عکس یا فایل ضمیمه را می دهند؛همچنین برای یک وبلاگ یا وب سایت نیز استفاده از عکس با حجم بالا مشکلات بسیاری را برای بازدید کننده و صاحب سایت بوجود می آورد حتی در کشورهایی با اینترنت پر سرعت این مورد توسط طراحان وب حرفه ای مورد توجه قرار می گیرد.

 

حجم مناسب عکس برای ضمیمه در ایمیل چقدر است؟

حجم یک فایل عکس ضمیمه برای ایمیل بهتر است حدود 200kb و کمتر باشد. اندازه پیکسلی مناسب برای یک عکس ضمیمه در ایمیل به طور معمول در طول بین 1024 تا 450 و در عرض 768 تا حدود 350 است؛ البته قانون خاصی در این باره وجود ندارد اما معمولا این اندازه ها توصیه می شوند.

 

اندازه یا ابعاد استاندارد بنر های تبلیغاتی در سایت

برای بنرهای تبلیغاتی استانداردهایی وجود دارد که می تواند به عنوان مرجعی توسط طراحان رعایت شود.

 به طور مسلم هر چه اندازه طول و عرض عکس کمتر باشد حجم آن نیز کمتر خواهد بود در برخی نرم افزارهای مدیریت عکس کوتاهترین راه کم کردن طول و عرض عکس برای رسیدن به حجم کمتر است.

 

کاهش حجم عکس,برنامه کاهش حجم عکس

اندازه استاندارد بنر های تبلیغاتی در سایت

 

نحوه کار:

تصویر را در فتوشاپ باز می کنیم. اولین کار این است که دقت تصویر را پائین بیاورید. برای این کار از منوی Image گزینه Image size را انتخاب کنید. در این کادر در بخش Resolution در پائین کادر عدد 300 را تبدیل به 72 کنید و Ok را کلیک کنید. با این کار دقت تصویر به 72 نقطه در اینچ کاهش می یابد.

 

قدم بعدی این است که ابعاد عکس را کاهش دهید. این کار به میزان زیادی از حجم آن کم می کند. باز هم از منوی Image گزینه Image size را انتخاب کنید. این بار در بخش Document size طول و عرص عکس را کم کنید.

 

سپس ok را کلیک کنید. قدم آخر تغییر فرمت عکس است؛برای این کار از منوی File گزینه Save for web را انتخاب کنید. در بخش Settings فرمت Jpg را انتخاب کنید و در زیر آن کیفیت را روی Medium تنظیم کنید. میتوانید کیفیت عکس را در کادر سمت چپ ببینید. در بخش پائین نیز حجم عکس با کیفیت کنونی نشان داده می شود. دکمه Save را کلیک کنید، مکان ذخیره سازی و نام عکس را مشخص کرده و باز هم Save را کلیک کنید. در نهایت تصویر را بعد از انتخاب فرمت و تنظیم کیفیت ذخیره کنید.

می بینید که حجم عکس نهائی، اختلاف زیادی با عکس اصلی دارد. عکس اولیه با فرمت Tiff حدود 10 مگابایت و عکس نهائی حدود 5 کیلوبایت حجم دارد. یعنی یک دو هزارم.

 

راه حل خیلی ساده برای کاهش حجم

امروز راهی را به شما یاد می دهیم که به راحت ترین شکل ممکن می توانید حجم تصاویرتان را کم کنید. این راه هم چیزی نیست به جز استفاده از نرم افزار Paint که روی هر کامپیوتری پیدا میشود.

 

شما ابتدا باید عکس مورد نظرتان را در نرم افزار Paint باز کنید. سپس در هر جایی از عکس که دوست دارید یک نقطه قرار دهید. دقت کنید که نقطه را جایی و با رنگی قرار دهید که در عکس مشخص نباشد! (شاید بپرسید برای چه این کار را می کنیم ؟ جواب این است که برای اینکه تفاوتی در عکس ایجاد شود تا بتوانیم آن را ذخیره کنیم)

 

 

حال در منوی بالای صفحه روی گزینه ی File و سپس Save as  کلیک می کنیم  و عکس را با فرمت JPEG ذخیره می کنیم.

حالا اگر به حجم فایل نگاهی بیندازید می بینید که حجم آن از ۵۰ تا ۸۰ درصد کمتر شده است. اگر در اینترنت جستجو کنید می بینید راه های مختلفی است برای کم کردن حجم تصاویر وجود دارد از فتوشاپ گرفته تا یک نرم افزاری که کارش کم کردن حجم تصاویر است.

 

6 فشرده ساز رایگان

اگر در اینترنت جستجو کنید می بینید که راه های مختلفی برای کم کردن حجم تصاویر وجود دارد که یکی از آنها نرم افزار "Jpegmini" است.

 

کاهش حجم عکس,برنامه کاهش حجم عکس

 

JPEGMini می تواند سایز فایلی که می خواهید استفاده کنید را تا ۵ برابر کاهش دهد و کیفیت آن نیز دست نخورد. JPEGMini برای مک و ویندوز برنامه دسکتاپ ارائه می کند که می تواند رایگان (محدود) یا هزینه ای باشد.

 

Sharing O’Matic

Sharing O’Matic یک برنامه Adobe Air است که تصاویر را به آسانی دسته دسته و تغییر سایز می کند. این سرویس که توانایی پشتیبانی از JPG، GIF و PNG را داراست به شما اجازه می دهد تنها با دراگ اند دراپ تصاویر(کشیدن و رها تصاویرکردن) تصاویر ، سایز آن ها را تغییر دهید.

 

Smush.it

Smush.it این سرویس آنلاین از شبکه توسعه دهندگی Yahoo سرچشمه می گیرد که توانایی بهینه سازی تصاویر را داراست. برنامه آپلودر همچنین، از JPEG، GIF و فایل های PNG با سایز های حداکثری ۱MB استفاده می کند. نتایج بهینه سازی شده از یک URL موقتی قابل دانلود هستند که تا ۳۰ دقیقه بعد از تولید نیز امکان برای دانلود دارند. البته اگر شما وبمستر هستید و برای مدیریت سایت خود از وردپرس استفاده می کنید نیازی نیست تا تک تصاویر را با این روش حجم آنها را کم کنید و در وب سایت خود استفاده کنید. کافیست افزونه WP Smush.it را نصب کنید.

 

Image Optimizer

Image Optimizer از آن برنامه هایی است که به آچار فرانسه معروف است! این برنامه به شما اجازه می دهد تا تصاویر خود را تغییر سایز دهید، فشرده سازید و آن ها را بهینه سازی نکنید. همچنین این برنامه به دو صورت رایگان و پولی هم به صورت آنلاین و هم به صورت اپلیکیشن دسکتاپ ارائه می شود که در صورتی که رایگان بودن را انتخاب کنید نوشته تبلیغاتی در زیر تصاویر را باید فراموش کنید.

 

RIOT

RIOT یا (ابزار بهینه سازی رادیکالی تصویر) یک برنامه رایگان برای بهینه سازی تصاویر برای کارامدی بهتر در سایت هاست. این سرویس نیز یک اینترفیس آسان بهره می گیرد تا در حین تغییر در عکس، در همان حال منبع اصلی آن را نیز مشاهده کنید، بنابراین می توانید مقایسه بهتری میان تصویر اول و نتیجه داشته باشید.

 

کاهش حجم عکس,برنامه کاهش حجم عکس

نرم افزار کاهش حجم تصاویر

 

Png Gauntlet

این سرویس به شما اجازه بهینه سازی فایل های PNG را داده و برای ویندوز قابل دانلود است. PNG Gauntlet، سه برنامه PNGOUT، OptiPNG و DeflOpt را ترکیب می کند تا کوچکترین سایز های ممکن را ایجاد نماید که البته این فشرده سازی هیچ تاثیری بر روی کیفیت تصویر نخواهد داشت.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/graph/images-compromising3-quality.html



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چرا باید سایت داشته باشیم؟
چون دیجی کالا را دیده ایم!

این جواب قانع کننده ای نیست. استیو جابز با سؤال کردن سوال چرا از تک تک عناصر کمپانی خود، آنها را مرتبا به چالش می‌کشید. مهندسین و برنامه نویسان اپل دائم در معرض این پرسش بوده اند. اینکه کل انسان ها اینکار را کرده اند نمی بایست شما را متقاعد به کاری کند. اگر میخواهید مانند اپل متمایز از رقبای خویش باشید به مسائل نگاه ریشه ای داشته باشید.

بی‌دلیل و تنها به خاطر بقیه، کاری را انجام ندهید. ما در اینجا و ( در مقاله ای گسترده تر )کمک میکنیم مزایای داشتن یک وب سایت را به دقت بسنجید، در ارتباط با خرج های آن آگاهی پیدا کنید و قصد نهایی خود را از تشکیل تارنما به صراحت ببینید.

با طراحی سایت خوب میتونید مشتری قصد رو براحتی از هرکجا و در هر ساعتی از شبانه روز وارد سایت خودتون کنید، نیازهای ابتدایی اون رو پذیرش بدید و با جلب اطمینانی که ایجاد میکنید خدمات یا کالا خودتون رو به اونها بفروشید. با داشتن یک سایت خوب برخلاف طریق های معمول تجارت، مشتری بدنبال شما خواهد آمد .

کسب و کار من نیازی به طراحی سایت ندارد
ممکن است تصور میکنید گونه بیزینس شما نیازی به ساخت سایت ندارد، خبر خوب اینکه این به راستی برای شما امتیازی محسوب میشود. و در واقعیت شما رقبای کمتری در دنیای اینترنت دارید و با کمینه زحمت نتیجه به مراتب بهتری خواهید گرفت.

در وبسایت بخوبی شناسایی شوید و اعتبار کسب کنید
برای کسب و کار خود مشتریان جدید کسب کنید. ( 4.2 میلیارد فرصت )
رسانه خویش باشید
ارزان و 24 ساعته در دسترس باشید
روابط جدیدی برای خود ایجاد کنید
مخاطبان و مشتریان خویش را براحتی ارزیابی کنید
به قطع درخت های عالم منتهی دهید!!
سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟
بیست میلیون کاربر اینستاگرام و راحتی استفاده از آن، باعث جذابیت این شبکه اجتماعی برای کسب و کارهای نوپا شده است. حیات بسیاری از کسب و کارهای کوچک یا بزرگ در گرو این شبکه اجتماعی ست. هزینه کم و یا حتی صفر این شبکه اجتماعی مایه رشد روز افزون کسب و کارها در آن شده است ولی صادقانه باید بگوییم که هرگز نمیتواند جایگزین کاملی برای یک سوداگری اینترنتی محسوب شود. ما مشتی از خلوارها برتری داشتن یک سایت اینترنتی را برای شما در زیر فهرست میکنیم الی احتمالاً بتواند کمک حال شما در انتخاب گذرگاه کسب و کار اینترنتی باشد.

در پیج اینستاگرام امکان بخش بندی محصولات وجود ندارد.
امکان بروزرسانی محصولات قبلی در پیج هستی ندارد.
فرایند پرداخت هرگز مثل سایت، ساده و متکی بر درگاه بانکی نیست.
در پیج اینستاگرام خطر پالایه شدن از ورید گردن به شما کم و بیش تر است.
برخلاف سایت اینترنتی ، امکان جستجو در پیج اینستاگرام شما وجود ندارد.
حجم محتوای شما در پیج اینستاگرام به شدت محدود است.
جذب بازدیدکننده از گوگل در اینستاگرام عملا وجود ندارد.
سایه ریپورت شدن، هک‌شدن، فیلتر شدن، بلاک شدن، تحریم و … تمامی دور پیج اینستاگرام شما میچرخد.
این گوهر ناب دنیای بازاریابی سابقه طولانی ندارد . از طراحی نخستین وبسایت جهان فقط 28 سنه میگذرد. فقط در سال 2013 شمار سایت های جهان به اتفاقاً سی درصد افزایش داشت و از این مدت بیش از یک میلیارد سایت در عالم ثبت شده است و این رقم هر ثانیه رو به افزایش است . ولی احتمالاً ایمان این نکته برای بسیاری از افراد دشوار باشد و آن اینکه، هنوز هم با وجود هزینه بسیار پسندیده دربرابر در آمد زیاد بسیار حاصل از آن ، افراد زیادی هنوز هم سایت ندارند و یا دست کم به سود آوری متعلق به نرسیده اند. احتمالاً در گذشته یک سایت تنها برای درج روی کارت ویزیت استعمال داشت ولی امروز دیگر داشتن سایت با محتوای پسندیده و جذاب ، برای هر کسب و کاری یک ضرورت است.
مزایای داشتن سایت و بازاریابی آنلاین
آیا شما میدانید مدیر دیجیکالا چه کسی ست؟ محل دیجیکالا در کجا واقع شده؟ چند پرسنل در این کمپانی مشغول به فعالیت هستند؟

ما هم نمیدانیم! ولی شما هم نزدیک به یقین بارها با خرید از این سایت ایرانی برای او سود آوری داشته اید. نوش جان ایشان !

اما چرا شما چنین فرصتی برای خویش دست و پا نمی کنید؟

اینترنت دروازه ورود هر یک از افراد جامعه و سازمان های به بازارهای بزرگ جهانی و منطقه ای ست . اگر تجارت الکترونیک را برای خود ضروری میدانید ، طراحی سایت و ایجاد یک پایگاه اینترنتی انحصاری مهمترین قدم برای شما محسوب میشود . امروز سایر تمامی میدانیم که یک وب سايت تائير قوي بر اعتماد مشتري هاي هر شغل و حرفه ای دارد. دیگر نمیتوانید در دنیای امروزین و در بیزینس خویش موفق باشید و یک وبسایت چیره دست برای خود طراحی نکرده باشید. چه بسا شما در پیرامون واقعی یک برند یا کمپانی یا سازمان شناخته شده نباشید، اما به مدد یک طراحی سایت چیره دست ، میتوانید برای خود بصورت آنلاین و مجازی برندسازی کنید و از این برند امثال بسیاری از شرکت های مشهور که احتمالا رقیب شما هستند، کسب درآمد کنید.
لیست مزایای سایت برای شما:
در دسترس مشتری بودن آن در هر زمان شبانه روز
کاهش خرج ها
جلوگیری از اتلاف زمان در پاسخگویی به سوالات مشتریان
کسب درآمد از مشتریانی که چه بسا هیچ وقت نبینید (جذب مشتریان بالقوه)
صرفه جویی در تبلیغات موثر و افزایش ارزش تبلیغات
وجود وب سایت، اعتبار شما را افزایش می‌دهد
مهمتر از همه: همیشگی بودن سایت

اگر کسب و کار شما در محل های کرایه ای بنا شده باشد شکی نداریم با پوست و استخوان خویش نقص مهمی در سوداگری خود را حس کرده اید. شما هر ساله لازم است ریش و بنه کسب شغل خویش را جمع کنید و در یک محل جدید سوداگری خویش را دایر کنید و روز از نو روزی از نو. ضمن اینکه نمیخواهیم با گوشزد هزینه های سرسام آور اجاره درد شما را بازپسین تر کنیم.
اما داشتن یک سایت یعنی کسب و کاری دائمی در محلی دائمی. سایت شما مادام العمر برای شماست. و هر زحمتی که برای آن کشیده شود دور ریخته نخواهد شد.
براستی آیا میدانید پهنه ها (نام سایت ) یی که بصورت ملی ثبت میشوند (دامنه هایی با پسوند .ir ) حتی قابلیت ارث بری دارد؟

مزایای سایت برای مشاغل کرج: مزایای داشتن یک سایت برای مشاغل موجود در کلان شهر کرج از این قواعد مطرح شده مستثنا نیستند. این شهر بدلیل نزدیکی به پایتخت ایران رونق اقتصادی بالایی دارد و پتانسیل احسان برای بازاریابی از راه اینترنت برای خویش میبیند. تجربه ما هم ثابت نموده که کسب و کارهای حائز وبسایت و یا حتی شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، یک سرو گردن از رقبا بالاتر ایستاده اند.
هزینه های داشتن یک سایت چقدر است؟
بعد از خواستن مطالب بالا اگر به اهمیت داشتن یک سایت پی برده اید بد نیست خرج های زیاد مناسب آن را نیز با هم مرور کنیم. عمده سوالاتی که فعالان بازار و کمپانی ها از کارشناسان ما در طراحی سایت وینتو می شود در مورد هزینه های داشتن سایت است. چه بسا تجربه های بد رفقا باعث این نگرانی شده باشد. بدبختانه شوربختانه شمار شرکت های طراحی سایت با کیفیت بسیار نیست. در نوشتار شناسایی شده در ذیل سعی شده است نگرانی های شما را بابت قیمت طراحی سایت لغایت نزدیک زیادی مرتفع کنیم. با اینکه شما میتوانید به مجانی نیز برای خود وبسایتی تعبيه کنید، ما در اینجا در مورد خرج های یک سایت کاملا حرفه ای تر با شما صحبت خواهیم کرد.

لیست هزینه های سایت برای شما:
دامنه یا آدرس سایت (شروع از سالیانه 5 هزار تومان)
هاست (محل ذخیره سازی سایت ) (شروع از سالیانه 50 هزار تومان)
هزینه طراحی سایت (شروع از سالیانه 600 هزار تومان)
هزینه فرآوری درونمایه برای سایت (شروع از ماهیانه 200 هزار تومان)
هزینه سئو سایت (شروع از 550 هزار تومان)
هزینه حمایت سایت (شروع از ماهیانه 250 هزار تومان)
انتخاب کمپانی طراحی سایت خوب
آیا میدانید؟ بر اساس تحقیقات به عمل آمده از بدو ورود کاربران به وب سایت تنها 3 ثانیه موعد می برد الی کاربر در ارتباط با کاربردی بودن یا نبودن سایت شما تصمیم قطعی بگیرد. بر همین بنیاد اگر در نگاه اول در جلب توجه کاربران به احسان عمل نکنید ، بی گمان آن ها را از دست خواهید داد .
1001
1002
1003
تنها 3 ثانیه وقت دارید!
حقیقت این است که در انتخاب شرکت طراحی سایت دقت بسیاری را می بایست به خرج دهید زیرا می تواند در رسیدن یا نرسیدن شما به کامیابی و تبدیل کاربران به مشتری برای شما به شدت تاثیرگذار باشد . احتمالاً مهمترین قدمی که شما می بایست بردارید همین قدم است. سهم گرفتن از دانش یک تیم خوب طراحی سایت در کرج برای تضمین کامیابی شما کاملا بایسته ست.

بیشتر مشتریان ما قبلا با کمپانی های سایر تجربه های ناموفقی داشته اند. امروزه کسان زیادی مدعی داشتن فرهنگ طراحی سایت و بهینه سازی آن هستند. متاسفانه گذرگاه پابرجا کردن مناسبی برای این موضع در دسترس شما نیست.
لیست مشکلات طراحی توسط کمپانی غیر حرفه ای:
عدم امکان توسعه در آینده
مشکلات جدی در پهنه سئو یا بازدید گوگل
مشکلات بهینه بودن یا سرعت سایت
ضعف امنیتی سایت
عدم جذب مخاطب با گرافیک بی‌کیفیت
نداشتن امکان پشتیبانی



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در سنه 1999، کمپانی DXRACER به عنوان تولیدکننده صندلی اتومبیل و صندلی خودرو های پیکار ای تکاپو خود را در ایالات میشیگان آمریکا پیش درآمد نمود. سپس با مشارکت کمپانی Jiangyin ،Dexin Auto Parts Chair تولید صندلی و لوازم جانبی در صنعت مبلمان اداری و خانگی را طبق صندلی اتومبیل، نخست کرد. در سنه 2012 نیز طبق صندلی خودرو های F1 صندلی های گیمینگ را به بازار عرضه کرد. محصولات DXRACER دربرگیرنده صندلی های گیمینگ، صندلی های اداری و مدیریتی، صندلی های کنسول های بازی، صندلی ویژه شبیه سازهای رانندگی فورمول 1 و لوازم جانبی می باشد.

دلایل داشتن یک صندلی گیمینگ
Productطراحی ارگونومیکقابلیت نصب پد ماوسلوکس و راحتسازه فولادی
اگرشما گرد از علاقمندان سرسخت بازی های ویدیویی و یا اصطلاحاً یک گیمر هستید، ساعت‌های طولانی را به طور پیوسته در روبرو صفحه نمایش خویش سپری می کنید، اگر در نشانه نشستن طولانی بر روی صندلی‌های معمولی دچار خستگی مفرط و دردهای اسکلتی و عضلانی هستید، و براي سلامتي خود نیز اهميت زيادي قائل‌ايد، صندلي های سري گیمینگ شركت آمريكایی دی‌ایکس‌ریسر DXRacer گزینش ايده‌آل شماست. این صندلی در نخستین نگاه شما را مجذوب نما لاکچری خود می‌نماید. محصولات این کمپانی بر پایه اصول ارگونومیک طراحی شده است، پس درهنگام انتخاب مدل صندلی حتما بایستی به پارامتر قد و وزن که در هر مدل تعریف شده است، پروا داشته باشید تا این فرآورده بهترین عملکرد را به شما ارائه دهد. این صندلی با قابليت تنظيم اجزاء اصلي، تاثير به سزايي در درمان ضريب ايمني و سلامتي، و نیز پرماسیدن رضايت‌مندي شما خواهد داشت و به شما فرمان میدهد تا بدون احساس ناراحتی و خستگی، ساعات متمادی را صرف شفا مهارت‌های خود نمایید.

صندلیهای DXRacer با استفاده از جدیدترین و ریزبین ترین استانداردهای روز جهان طراحی شده و سطح زیاد فوقانی از زیبایی، آسایش و آسانی کاربری را در گزین کردن کاربران خود پیمان میدهند. این محصولات به صورت گزیده تر برای کاربری گیمینگ بهینه سازی شده اند ولی همگی افراد میتوانند از ویژگیهای منحصربفرد این محصولات حرفه ای بهره برده و آسایش بی اندازه ای را برای خود رقم بزنند. این محصولات برخلاف دیگر صندلیهای موجود در بازار از پشتی مرتفع و بهینه تری بهره میبرند الی از تمامی بخشهای ستون فقرات کاربر به نکویی محافظت کرده و سطح اتکای مناسبی را برای قسمتهای گوناگون بدن وی ایجاد نمایند. صندلیهای DXRacer از پایه های مستحکم با نقاط اتکای 5گانه بهره میبرند و کاربر میتواند ارتفاع صندلی خود را بنا به بیچارگی و متناسب با ساختار و آناتومی بدن خود تنظیم نماید.

میز و صندلی تاشو مسافرتی آلومینیومی با چتر، به خریذاران فروشگاه اینترنتی سفری کالا عرضه میشود.

۱- برخی کسان از پادرد مشقت میبرند.
۲- عریض کردن سفره، چیدن لوازم و ظروف غذا، جمع کردن ظروف و منزه کردن سفره، وقت اکثریت را از شما میگیرد.
۳- پاکیزگی صفخه آلومینیومی، در میز و صندلی تاشو مسافرتی زیاد راختتر و سریع سپریدن میشود.
۴- داشتنِ تنها یک صندلی، موقع خوردن غذا، موجب میشود الی از پاهایتان به عنوان میز، بهره‌گیری کنید.
۵- در باران چه میکنید؟ راه چاره شما، چتری است که همراه با این محصول به خریدار تحویل میشود.
۶- …………….
میز و صندلی تاشو مسافرتیموارد بالا تنها بخشی از مواردی بود؛ که داشتنِ میز و صندلی تاشو مسافرتی آلومینیومی را توجیه خواهد کرد.

طراحی

محصولِ فوق، از یک میزِ دو قطعه و چهار صندلی ساختن شده است.
رنگ زیبای نقره ای از گونه درخشان و جلای فلزی، مایه زیباییِ دو چندانِ میز و صندلی تاشو مسافرتی گردیده است.

در پیوستگی صندلی ها به پایه هایش و در ضمن در اتصال صندلی به کفی میز، از قطعات پلاستیکی بهره‌گیری شده است.
رنگِ بسیار زیبای آبیِ کمرنگِ پلاستیکها، هارمونی جذابی را با گردآور فوق برپایی کرده است.

مجموعه فوق، در حالتِ بسته، سامسونتی و زیبا، با یک دسته پلاستیکی استوار و با کیفیت، احد از انتخابهای مناسب، برای خانواده ها، در سفر است.
میز و صندلی تاشو مسافرتی

عملکرد

دو قطعه بودنِ کفیِ میز، باعث لزرش خوردن و لقیِ میز نشده است.
این فرمایش دو دلیل دارد:
۱- پس از نصب، این دو قطعه توسط قفل کوچکی که در کنار و لبه دو طرف پیمان دارد؛ به هم بسته و استوار میشوند.
۲- کشش و وزن ۴ صندلی، از ارتعاش خوردنِ کفی میز ممانعت میکند.

میز و صندلی تاشو مسافرتی جدید به ۳ صورت (بهتر است که بگوییم بجای ۳ وسیله) قابل بهره‌گیری است.
۱- میز ساده:
در این حالت صندلی ها در زیرِ میز میماند و چهار شماره پایه از هر دو سو میز بیرون شده و شما یک میز ساده دارید.
۲- نیمکت:
در این حالت، یگانه از قطعه های میز به عنوان نشیمنگاهِ نیمکت استفاده میشود.
کفیِ دیگر، آویزان مانده و در اثناء نشستن، پشت ساقتان پیمان میگیرد.
۳- فرم اصلیِ محصول:
تمام قطعات کاملاً باز و یک میز با ۴ صندلی را در گزین کردن خواهید داشت.
میز و صندلی تاشو مسافرتی

وزن و ابعاد:

با هم به اندازه گیریِ وزن و ابعادِ میز و صندلی تاشو مسافرتی ۴ نفره میپردازیم:

ابعاد کیف سامسونتی در حالت کاملاً بسته: ابعادِ کفیِ هر یک از ۴ صندلی: ۲۹ در ۲۷.۵ سانتیمتر
ابعاد کفی میز در حالت باز: ۸۵.۵ در ۶۷.۵ سانتیمتر
طول تیرک خاک (میله ای که یک سرِ آن نوک تیز بوده، وارد خاک میشود.): ۹۴ سانتیمتر
طول تیرک چتر (میله ای که به یک سرِ آن چتر و به سرِ دیگرش، به تیرکِ خاک وصل میگردد): ۸۸ سانتیمتر
قطر چتر در حالت باز: ۱۳۴ سانتیمتر
ارتفاع هر کدام از پایه ها: ۴۰ سانتیمتر
ارتفاع از از کف زمین در حالتِ کاملاً باز: ۶۷ سانتیمتر



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()